Tema: Re: Spintos stumdomom durim
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-09 12:16:45
Baldžiai dažnai prašo bent 50% avanso, nes nori bent dalį pinigų gauti už perkamas medžiagas. Teoriškai turėtų imti dar daugiau. Įsivaizduok, jei tu atsisakai gamintis (praradai darbą), o sumokėtas avansas nepadengia nupirktų medžiagų. Kur nusipirktas (ir jau supjautas) medžiagas jiems kišti? Tikėtis, jog kažkas su panašiu mąstymu pas juos užsisakys vėliau? O jei nei - tai ne kūrensi gi plokštės, už kurią pati įmonė susimokėjusi.

Dviejų durų sieninė spinta stumdomomis durimis (total ~1.20m pločio) su viduriais kainuos nuo kokių 1600 iki 2x daugiau, žiūrint ko ten reikia.
Mano žmona su partneriais dirba Kaune, važinėja ir į Vilnių, ir į Nidą. Tik prisideda papildomi kaštai, tai projektas šiek tiek pabrangsta (ypač jaučiasi ant mažo projektuko).

O dėl klausimo apie 50% avansą - patikslink, ar:
1) bijai, kad jie bankrutuos (kas yra labai sveika bijoti, ypač tokių, kurie dirbtinai dempinguoja kainas, surenka avansus, padengia dalį senų skolų, ir pasiplauna), ar
2) tau šiuo metu striuka su $$?
Nes jei 1 variantas - tai ten darbas su verslo liudijimu, taigi ir neribota civiline atsakomybe.
Jei 2 variantas - tada aš būčiau suinteresuotas, kad rastum ką nors kitą, galintį rizikuoti su tavim. Kažkaip nesinori kelti kainas naujiems klientams dėl to, kad pasidengti riziką užsirauti ant bedarbių. :))

Johnas