Tema: Re: Spintos stumdomom durim
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-12 13:52:06
Patikėk, ateina tokių. Ypač per pažįstamus. Užsisako, sumoka avansiuko, ir kai atveži ir sumontuoji virtuvę, tai prasideda:) Tai durelės visgi negražios, davai perdarom (kad ir už papildomą - bet darbų akto nepasirašo, nes ne iki galo "priduota"), tai baras per žemas, tai dar koks š. Vat ir stovi įšaldytos apyvartinės lėšos.

Vargo vakarienė su tokiais klientais. Faktiškai reikia face-control daryti kiekvienam atėjusiam, ir jei nors truputį kažkas nepatinka - mandagiai rodyti duris. Elementariai - dizaino darbai. Ateina - padarai dizainą (nemokamai, aišku, nes net į kalbas neis kitu atveju) ir paskaičiuoji kainą. Tada nusipyzdina tavo padarytą dizainą, eina per visus garažus iš eilės, ir renkasi $. O rinkimosi principas - "vat, man sakė, kad padarys už 4500Lt. Ar jūs galite pigiau?" Tai kurgi ne, baldininkams aišku ne aukso amžius, tai elementariai 50Lt nuleidimas jau tampa labai geru "bonusu". :)))

Dėl pinigų nuvertėjimo ir tąsymosi - žinai, iš nebankrutuojančio UAB lengviau atgauti pinigus, nei iš kokio fizinio asmens emigranto, net jei turi visus darbų aktus pasirašytus. Vat nėra jo, ir tampykis po teismus kiek nori. Per Interpolą ieškoti jo vėliau?

Taigi, turit savo požiūrio tašką - vat jums kitas požiūrio taškas. Jei labai kiekvieną centuką skaičiuosi, tai tvarkingai dirbantys meistrai negaus darbo, nes jie VERTI tų pinigų, kurių prašo. O gamintis išeisi pas garažinius chaltūrščikus, kuriems baldų surinkinėjimas yra tik hobis, o ne profesija, tad papildomi 600Lt/mėn yra didelis džiaugsmas.

J.