Tema: Re: Skil akumuliatorinis gręžtuvas
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-08 14:12:40
Tai ple, dabar kad tu pagavai kazkokia akcija, ar is bomzo turguj
nusirezei makita profesionalia uz xuisiunvchai is kinijos prietaiso
kaina tai visiem susidegint dabar kaip Kalantom? :)

P.S. As asmeniskai neturiu nieko pries nei pries Makita nei pries Skill,
prietaisai kaip prietaisai, as pvz zirklemis uz 3Lt naudojuosi kad pieno
  maiseli atkirpt, tai dabar man nusibaust kad nenusipirkau uz kokius
200Lt kurias rimti siuvejai naudoja? :)
---
Bangis