Tema: Re: Skil akumuliatorinis gręžtuvas
Autorius: svk
Data: 2009-10-07 17:28:11
Nieko blogo neturiu aš prieš tą skil'ą - turiu kampinį šlifuoklį, kuris
ir statybas atlaikė ir šiaip ūkyje nuolat panaudojamas. Tik kažkoks ššš
nuo dulkių buvo parėjęs (kondencatorius ar pan.) - perlitavom ir dabar
tiesiog išrenku kartas nuo karto, išpučiu dulkes ir veikia kaip bitė.
Esu visokių brandų išb