Tema: Re: Skil akumuliatorinis gręžtuvas
Autorius: Gipsas
Data: 2009-10-08 09:20:44
tai kaip sakyt...no offence...and nothing personal...tiesiog manau, kad uz
tokia kaina, kuria mokejai galejai nusipirkti zymiai rimtesni daikta..As
pvz. per pakcija nusiopirkau Makita, su 2-iem akumai, lagaminu ir dar puikiu
prozektoriumi..ir tik uz 239 lt..Taigi, ka noriu pasakyti, kad Skill irgi
daiktas, bet uz ji reikia moketi zymiai maziau