Tema: Re: dazai virtuves luboms
Autorius: Pjero
Data: 2009-02-11 18:43:40
tu vaikams paaiškink tokias tiesas, o ne čia.
Tai tikrai ne Zannusi šaldytuvas pagamintas Alytuje ar Kaliningrade

Kad Becker Nr1 Europoje pripažįsta visi dažytojai  ir net konkurentai.
Becker viena iš nedaugelio save gerbiančių firmų, neskirstanti rinkų į rytų ir vakarų ir  negaminanti nei China nei Poland.

Geresnių yra tik in USA, nes ten dažų industrija pažengusi labai toli .
specializuoti institutai tam dirba..