Tema: Re: dazai virtuves luboms
Autorius: Pjero
Data: 2009-02-11 17:10:14
yra pripažinta becker kokybė
Aš pvz kaime nudažiau virš kriaukllės/kaitlentės, tai ramiai su Fairy ir milteliais šveičiu ;)
Nebent tamsta Caparolyje dirbate ;))

beje, gal kam reikia Fairy Profesional (made in germany) po 5 Litrus ?
Apie to kokybę  net tingiu rašyti ... fantastika ;)
Kas pas mus maximose tai yra pamuilės ..

  5 litrai  / 45 litai