Tema: Re: dazai virtuves luboms
Autorius: tcm
Data: 2009-02-11 18:05:10
O kas ta Becker kokybe pripazino? Kaimynas Jonas, Petras, Antanas nes taip
sake Andzelmas ish gretimo kaimo?
Sakai geras fairis made in germany? O pas mus lievas? Tai zinok ir su dazais
tas pats gali but. Tai kas gaminama musu rinkai nebutinai turi but aukshtos
kokybes, svarbu kaina gera padaryt. Tas tinka ir fairiui, ir beckeriui, ir
caparoliui, diroliui ir tampaxams.