Tema: Re: Glaistytoju-Dazytoju
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-09-18 08:16:14
Na, tu esi pirmas toks akylas zmogus, kuriam netiko sio zmogaus darbas, nes
kiek ir kam ji rekomendavau atsiliepimai - tik teigiami. O savo sienas ir
lubas apziurejes pakankamai gerai ir ten nera jokiu "riskiu" ir viskas
suvesta puikiai. Atvaziaves architektas pamates dazymo kokybe pagyre puikiai
atlikta darba. Taip, kad sis zmogus man tikrai gerai padirbejo ir pagal tai
kiek jis siame biznyje sukasi ir ka jis gali padaryti tegaliu pakartoti,
rekomenduoju si zmogu kaip apdailininka. Jo darbo kokybei mano namai yra
pavyzdys :)

Tema baigta :)

Egidijus