Tema: Re: Glaistytoju-Dazytoju
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-09-16 16:15:23
Kazkodel man nereikejo jam eiti is paskos ir badyti i chalturas :) Jau
gyvenu savo namukyje ir dabar jam neturiu priekaistu, o paskambinus -
atsiliepia. Jis ir mano bendradarbiui ejo buto sienas dazyti po to, kai
kreivarankiai dazytojai visiskai sugadino sienas. Bendradarbis darbu kokybe
dziaugiasi :)Matyt dar ir nuo seimininko priklauso ar nori meistras dar ir
ateityje su juo tureti reikalu :)

Egidijus