Tema: Re: Glaistytoju-Dazytoju
Autorius: Bynas
Data: 2009-09-18 01:32:57
Nu tai apie ka as ir sneku. Tau matyt tiko, nes mazai matai. Jei tau
tinkai: "cia nesimatys", "cia seimininkas nepamatys", "cia jeigu
padarysiu tiesiai atrodys kreivai". Brigadininkui nepribursi.
Pasiziurek atidziau i savo lubas bent jau: bus paliktos spakliavimo
"riskes", skylutes, nesuslifavimai, slifavimo zymes nuo tinklelio,
smulkus slifavimo tinklelis aplamai nenaudojamas. Ka jau kalbet apie
irankius - apgailetini, neturi net ilgos reikos, ir dirba su metrine.
Dar burtais tikejau, bet kai baldus teko statyti, kalti plintusus prie
banguotu sienu...
Gyveni ir mokaisi...