Tema: Re: Vel as su savo sklypeliu
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-02 16:55:17
varai su turimais dok pas rajono seniuna, arhitekta ar dar kur i savivaldybe ir klausineji visu, kas ir kaip. Dar gali varyti pas kaimynus, jei nauji namai ir klausi ar pas juos buvo ribojimai, kaip pavyko pasikeisti, keik kainuos ir t.t. O jei dar prie alaus pasnekesite, tai gal ir dar pikantisku istoriju suzinosi :)

T:)

"Vinetu" <v@v.lt> wrote in message news:h7lsk1$s89$1@trimpas.omnitel.net...
> tas ir idomu, kad iki vandens (upes) gal kokie 300-400 metru dar. o del
> kulturos vertybiu tai visai neikertu, laukas kaip laukas, zolem apzeles,
> tiesa jau salia sklypuose pastatyti du namukai.
>
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message

>>> bei
>>> irenginiai
>>> 2. Vandens telkiniu apsaugos juostos ir zonos