Tema: Re: Vel as su savo sklypeliu
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-02 16:38:05
as tai tokiu atveju sakyciau, pakeiciat paskirti ir perku is jusu. Galima net pvz sudereti kiek tas pakeitimas galietu itakoti galutine kaina ir sudaryti tik preliminaria sutarti. Pvz sumoketi tik avansa lygu galimos paskirties pakeitimo kainai, mainais i vanasa ikeiciant parduodama zemes sklypa. Jei per sutarta termina (metus ar pan) paskirtis nepakiesta, arba grazina avanasa arba atitenka zemes paskirties sklypas. Tik beda, kas paskirties keitimas gali kainuoti daugiau nei sklypas :)
Beje, be skubejimu (bet be jokiu stabdymu is musu puses), vieno sklypo padalinimas i du, nekeiciant jokiu paskirciu uztruko metus su trupuciu :) Apie paskirties keitima, net nedrystu prognozuoti, bet kazkada kai norejau zemes paskirties sklypa pirkti, tai optimistines prognozes buvo metai, jei valdininkai patvirtins to rajono plana, bet abejoju ar ir po dvieju metu ji jau patvirtino.

T:)