Tema: Re: stogo siltinimas , vata
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-02 08:39:43
o paskui dar gali deti dar viena makarona statmenai pries tai buvusiam makaronui ir dadesi dar 5 cm :)
As pas save susidejau taip i gegnes (berods 20cm) + balkis 5*5 ir 5 cm vatos + dar vienas balkis ir 5 cm vatos. Gal galima ir iskarto sukti 5*10 balki, bet atsiranda jo tvirtinimo problema, reikia jau visokiu kampuku ir pan. O 5*5 taseli tiesiog su ilgu medvarsciu prisuki. Greitai ir pigiai (medienos kubu tai tiek pat gaunasi).

T:)