Tema: Re: stogo siltinimas , vata
Autorius: bleketas@work
Data: 2009-09-01 17:26:19
o ka daryti jei namas ~1940 metu statybos ir tarpai tarp gegniu
neprognozuojami? ta prasme as kazkada matavausi bet visi jie buvo skirtingi
ir net nepanasus i standartinius.

Pjaustyti? Su kuo? kaip juos sudelioti? kaip uztvirtint? Kiek rekomenduojama
storio deti? Jauciu reiks "makaronus"??? kalti nes ten berods tik ~15cm
storis.

Dekui