Tema: Re: stogo siltinimas , vata
Autorius: eimaz
Data: 2009-09-01 16:59:22
pradekim nuo to, kad pas tave atstumas tarp gegniu velniai zino koks :) yra
standartiniai PAROC plociai 560 ir 610, pagal juos dazniausiai gegnes ir
dedamos, kad nereiketu jokiu pjaustymu daryt. skambini i kokia "moki vezi"
ir uzsisakai pas juos. per kelias dienas tiesiai is PAROC'o jei tau
pristatys ko reikia.
o storius bent pas save dejau taip: 10+10cm su persidegimu tarp gegniu. o
papildomus 5cm isilgai geniu. manau taip geriausia ir daryt.