Tema: Re: Vandens minkstinimo irenginiai
Autorius: Dar321
Data: 2009-08-24 18:39:57
Pakanka į osmosės ar net distiliuotą undenielį įvarvint pvz. kelis lašus išspaustos citrinos sulčių (druskos/cukraus/sirupo ar dar belenko žiupsnelį indėt) - gausime gėralą, katras jau bus pilnai organizmo įsisavinimas.
Jei gertumei tik jį "gryną" užkąsdams sausos duonos kriaukšliu - tada tikrai pasekmės būtų tragiškos, o'bet'tačiau, jei tą undenielį naudosi maisto ir gėrimų gamybai - geresnio varianto (mano nuomone) nėr.

Su pagarba,
Darius