Tema: Re: Vandens minkstinimo irenginiai
Autorius: Evaldas
Data: 2009-08-24 08:57:36
"Dar321" <dar321@gmail.com> wrote in message news:h6t6dh$f60$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]

Jei turi galvoje "filtrus" kur vanduo tiesiog teka per fosfatinę druską tai taip. Taip suminkštintas vanduo tinka tik techninėms reikmėms. (skalbimo mašinos, indaplovės etc.)
Jei kalbame apie jonų mainų filtrus tai kaip suprantu pirmenybę teiki osmosiniam filtrui, o aš dar labai gerai pagalvočiau kurį vandenėlį gerti.