Tema: Re: Vandens minkstinimo irenginiai
Autorius: Bezabrazija
Data: 2009-08-23 23:24:12
Evaldai, tikrai yra. Ju aukstis apie 30-40 cm. Taciau ju kaina labai panasi
i tu didziuju ir jei ko nors nemaisau (nes domejausi metu pradzioje) ta
kaina apie 700 cia su valdikliu. Sake galima imti ir be valdiklio. Bus ne
taip ekonomiskai naudojama druska, daugiau darbo ir keliais simtais pigiau.
Beje, Kurantas randasi Kaune Draugystes g., bet dirba visoj Lietuvoj.