Tema: Re: kaip mokama u darbus?
Autorius: taip
Data: 2009-02-10 11:21:52
kalbos defekto neturiu, todel iki siol visada su visais susnekedavau
normaliai. beda ta kad 'prarabas' jei butu turejes bent profkes lygio
statybininko ar panasu issilavinima, manau nebutu buve konfliktu del darbu
kokybes, kas buvo akivaizdu. aisku problema isspresta nesumokejus likusios
sumos. po issiskirstymo pasamdytas vienas darbininkas (ne "prarabas"), o tie
keli tukst. kurie liko nesumoketi, buvo panaudoti broko taisymui bei
reikiamu medziagu pirkimui.

isvada: jei reik murininko - ieskosiu murininko, jei reiks tinkuotojo -
ieskosiu tinkuotojo.

prarabas gerai tuo atveju, jei jis is kazkokios firmos, su kuria sudaromos
sutartys, ir nereik sukt galvos del kokybes. mano atveju firma buvo
perbrangu. su broko taisymais vistiek gavosi pigiau nei firma.