Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-09 16:37:35
panasiai mastau, jei gerai sudeliojus darbsu tai galetu buti mazdaug:
1 diena karkaso darymas
2 diena karkaso baigimas, gipso sukimas
3 diena gispo sukimo baigimas - siuliu glaistymas
4 diena glaistymas (jei sluoksnis plonas gal net du kartus spetum)
5 diena jei reikia glaistymas, susveitimas, gruntavimas
6 diena dazymas

Na grubiai galima sakyti taip 6 dienos po 80 lt, dviem zmonem - 960 Lt. Tai daugiu daugiausia kiek butu protinga moketi. Jei tai miesto ribose ir su susisiekimu viesu transportu nera problemu. Jei uzmiestyje butu sazininga atsizvelgti i keliones islaidas. Bet atitinkamai galima atsizvelgti ir i tavo irankius. Paprastai perkami tik visokios sveitimo priemones, volelis, teptukas ir nedaugiau. Jei perki atsuktuvus, pjuklus, gulsciukus, voleliu rankenas ir panasius irankius, kurie skirti ne vienkartiniam panaudojimui tai jau minusas is vykdytojo uzdarbio.

T:)