Tema: Re: kaip mokama už darbus?
Autorius: bzik
Data: 2009-02-09 15:43:03
uz darbus kiek imanoma tariamasi is anksto. Avansai neduodami, nebent
dalinai sumokama uz jau atlikta darba, kurio kokybe tenkina. Pats esu pirkes
tik trumpo naudojimo iranga, kuri paprastai nusibaigia tam paciam objekte:
sveitimo tinklelius, volelius dazymui ir pan.
Jei nebijai, siusk po velniu sumokejes kiek verta. O uz likusia suma
susirask normalius, kurie istaisys klaidas.