Tema: Re: Skalbimo mashina vonioje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-07 10:22:03

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:h5gk24$1nh$1@trimpas.omnitel.net...
> Abejoju, ar nors viename daugiabutyje, statytame  CCCP - LTSR, vonioje
> rastum statybininkų įmontuotą stacionarę rozetę.
> Nebent gyventojai patys prasivedė visokiais paviršiais..

Tai kabeline ir interneto turbut irgi mazai kur rasi. Jei prasitempsi ta
razete nepazeisdamas jokiu reikalavaimu ir nelisdamas i bendro naudojimo
patalpas, IMHO jokiu problemu neturetu buti. Beje, mano tevu namas statytas
1972 metais. Tevukas tuo metu buvo statancios kontoros juristas. Kartu su
virsininku buvo fotografai - megejai. Kadangi namas buvo statomas sau, tai
visose voniose prie duru  kampe stovi rozetes - didintuvui ir raudonai
liktarnai. Toks va tiuningas. Tiesa, ketvirtam aukste per viena plyta
zemesnius butus pasistate ir visiems pagal GOST pastatytiems baldams teko
kojas nupjaustineti, bet cia jau kita istorija.