Tema: Re: Skalbimo mashina vonioje
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-08-07 09:15:12
laiptinė šviežiai remontuota, dėl vieno žemės laido ten reiktų kokiu 5
metrus varyt laiptinėj per siena... ;(
 Tai vot, kad reikia atrast kažkokį vidurkį tarp chaltūros ir tikro,
legalaus pajungimo. Jei ką nors kada nors nutrenks, kad nereiktų sėdėt
cypej...
Su prailgintojais viskas gerai, aš padaręs rimtą rozetę netoli įvado. bet
kabelis po kojom niiilabai.