Tema: Re: Skalbimo mashina vonioje
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-07 09:45:07
kodel nelegalu?
Legaliai gali statyti rozetes. Tik turi islaikyti saugumo reikalavimus. Ten kiek pamenu turi buti islaikyti atstumai nuo vonios, kriaukles. Toliau priklausomai nuo zonos (arciau toliau nuo vandens saltinio) turi buti rozetes atitinkamos IP klases, na ir reiktu nuotekio reles ir rekomenduojamas izeminimas. Tiksliau tau Evaldas gal pasakys, kur kokios normos :)

T:)