Tema: Re: Kodel nepopuliari 870x920 stogo vata
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-07 10:22:38
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:h5gfff$qj1$1@trimpas.omnitel.net...
> a, nu jo, buvau uzmirses toki faktoriu :)
> Tada belieka palaukti ir deti vata kai jau bus lanagai durys ir apsauga.
> Beje, ka su langais darysi? Siulyciau bent su plevele uzkalti, kad paskui stogo vejas nenukeltu :)
>
> T:)

Betonuojant saramas liko lentu. Jomis ir uzkalsiu.
Kadangi pas mane vienaaukstis tai langai bus nesidarinejantys. Jau kalbuosi su staliais, kad man padarytu staktas i kurias tiesiai sudesiu stiklo paketus. Is vidaus beliks tik uztvirtinti "stapikais". Pacias staktas ketinu iskisti is molio blokeliu sienos iki 5cm ir paslepti fasado apsiltinime. Dar yra mintis isores "stapikus" daryti is zaliuziu kreipiamuju.
Visuose kambariuose bus balkonines durys, istiklintos per visa auksti. Jos atstos man vitrinas ir darinejima.
Kitais metais planuoju tik vidaus tinko darbus ir grindu siltinima su betono pagrindu. Todel angos bus tvarkomos tik beveik po 1.5 metu.