Tema: Re: Kodel nepopuliari 870x920 stogo vata
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-05 11:25:48
> Pas mane 2x4,75m ilgio gegnes - tarpangis 6,1m.
> Kubu skirtumas -  2,20875 - 2.09 = 0.12m3
> Gegnes perku po 450 lt/m3.
> Gauname kapeikas.
> Deretis galima del kainos uz kvadratus. Pavyzdziui pernai uz murlotus su gegnemis prase 20 lt/m2.
> Gautusi 4,000 litu. Suderejus paskaiciuoti uz gegne - 129 litai. Ir keisti zingsni - 129x22 = 2838.
> Galutine kaina 3000 arba tariuosi su kitais.
>
> Nekreipiant demesio i kaina man idomu kokie argumentai nulemia tai, kad gegniu zingsnis yra ne 90cm, o 60cm?

Visdelto mano skaiciavimas yra neteisingas. Dedant vata tarp gegniu, norint gauti STR'e rekomenduojama silumos varza, reikia prideti virs 35cm sluoksni. Kadangi vata butu "grebestuojama" 5cm plocio mediena - kaip ir gegnes - tai be zenklios itakos kubaturai galima gegnes storinti iki maksimumo.
Kalbant apie betonines cerpes, grebestu kubatura 60cm ir 90cm zingsniui taip pat nesiskiria:
http://www.andolini.lt/stogu-dengimas
Todel medienos kiekis, gegniu skaicius, grebestu skaicius, tvirtinimo varztu ir pan. skiriasi del 60cm ir 90cm zingsnio skiriasi apie 30%. Tai reikstu, kad padidinus zingsni visa medine dalis be jokiu kokybes praradimu nupinga iki 30%.