Tema: Re: Kodel nepopuliari 870x920 stogo vata
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-05 12:05:46
Taigi katik parasiau, kad tuo ATVEJU kai apsiltinimas dedamas tarp gegniu ir jo storis virsija gegniu stori, medienos poreikis skiriasi apie 30%.
Del sovietinio taupymo budo esate visiskai teisus. Tuo metu, kai nebudavo medienos, ja taupydavo metalo saskaita. Ir atvirksciai. Bet paprastai dedavo ta ka gaudavo ir jeigu gaudavo. Pavyzdziui gelezinkelio begius.