Tema: Re: Klinkerio namų savininkams (Naudinga)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-03 15:53:18
Na nesupyk, bet žmogus gi prašė populiariai :) aš gi aiškinu, vandens
pagrindu impregnantai nėra tokie skvarbūs kaip tirpiklio pagrindu pagaminti.
O dėl isiskverbimo, tai būtent produktas turi giliai įsisikverbti, nes
paviršiuje jis yra nuolat veikiamas UV, ypatingai kai kalbama apie siūles.
Taip žinoma jis tolygiau  pasiskirsto, rašiau juk pavyzdys su saliarka.
O apie emulsijas neblogiau už patį žinau :) ir kasdiensu jomis  turiu
reikalų.
Bet nenukrypkim nuo temos.