Tema: Re: Klinkerio namų savininkams (Naudinga)
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-03 14:18:01
> Tik tų silikonų yra labai daug rūšių, tavo pateiktas berods vandens
> pagrindu, ir jis labai silpnas, mūsų bus skiediklio pagrindu, todėl
> ilgaamžis ir gerai įsigeriantis.

Mane domina koks skirtumas tarp vandens pagrindo ir kitokiu skiedikliu. Pavyzdziui negaliu apsispresti ar ryztis kokiu 5cm poliuretano siltinimui. Jie yra vandens ir skiedikliu pagrindu. kaina skiriasi apie 2 kartus. Gal is vidaus padengti kokiu 5cm sluoksniu yra tikslinga vandens pagrindu, nes nera atmosferinio poveikio?