Tema: Re: Klinkerio namų savininkams (Naudinga)
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-08-03 11:33:37
Čia gerai suminėjai keletą veiksnių, kurie turi įtakos. Šiaip tai ten ko
gero trisluoksnė siena, tačiau stogo kepurės dažnai būna didesnė, nes pas
mus žmonės tikėdamiesi sutaupyti daro sutapdintus stogus. Todėl iš to ką
susakei problema yra ne klinkeris, o neteisingas mūrinimas, netinkamas mūro
mišinys ir/arba prastas projektavimas.

Egidijus