Tema: Re: Vonios restauravimas kaune
Autorius: st
Data: 2009-07-29 12:15:31
as aplamai nelabai girdejes, kad kazkam butu labai gerai pavyke
atsirestauruot senas vonias.
pries n metu buvo kazkur firmele, kur emale per nauja liedavo, bet ir nuvest
vonia jiem reikdavo, tiksliau pasikeisdavai. o tie kur i namus ateina
kazkaip negirdejau kad gerai dirbtu. is sito headerio kazkaip irgi nelabai
matos kazkas naudingo.