Tema: Re: Vonios restauravimas kaune
Autorius: bzik
Data: 2009-07-28 14:35:23
tau gerai. As akriline keikiu. Jau geriau butume nusipirke spizine ar storesne skardine. Bet tuo metu atrode, kad akrilas bus maloniau kunui, moderniau :) Po nepilnu 2m. ji visa subraizyta, sunkiai valosi. Problema - namie suo, kuri slapiu oru reikia praust po kiekvieno grizimo is lauko. Bandem klot guminius kilimelius, bet po lais pakliuves smelis dar blogiau