Tema: Re: Vonios restauravimas kaune
Autorius: st
Data: 2009-07-28 14:22:59
as pvz nesuprantu, ko jus tu spiziniu isikibe laikotes. pilna graziu,
smagiu, lengvu akriliniu, neperki pigiausiu, bet normalia, tarkim ravak ir
turi. primest dar tiek reik, kiek kainuoja restauruot ( cia paprasciausiam
variantui), bet uz tat vaizdas pagereja, vonioj maloniau but ir t.t.,
niekada nekeisciau dabartines akrilines i sena "nauja" spizine.
dabar del kainos. kaina "biski" didesne, bet ne metam ir ne dviem perki
vonia, jei jau remontas, tai koki 10 metu stoves. tai taip ir taupysi kelis
varganus simtus ant tu 10 metu.
ir niekas ten nesibraizo, ir nesipurvina ir t.t. nebent megejai plauti
visokius plaktukus, metalinius bliudus ir kitoki biesa, sveisti su vieliniu
sepeciu ir t.t. prieziura elementari, su sluoste ir plovikliu (skirtu
akrinilem) pavalai ir viskas. 2 metai stovi pas mane, kai isvalai, atrodo
kaip ka tik nupirkta. nei linguoja, nei banguoja. tokiu nesamoniu
prisiskaites esu kai pirkau, kad nesuprantu is kur pas zmones tiek problemu
su jom. ar nemoka pastatyti tvirtai, ar tingi ideti vos daugiau darbo
prieziurai.