Tema: Re: Del priesgaisriniu reikalavimu katilinei
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-21 17:26:31
"Ingodas Vytrastas" <ejs@no.where> wrote in message news:h44gjq$pmj$1@trimpas.omnitel.net...

> čia priežiūros problema, o ne normavimo.

Bet koks tolkas is sistemos, jei ji neveikia. Yra normos, bet ju laikymosi nekontroliuoja, net tie kurie patys sukure tas normas ir yra atsakingi uz ju igyvendinima ir kontrole. Nors man nuo to gal bus tik lengviau, vistiek pas mane nera tu priesgaisriniu duru :) Beje kaip suprantu, jos sumontuotos irgi turetu buti ne ant makroflekso. Idomu kiek tokiu teisingu duru teisingai sudeta, kai net "sarvuotas" sugeba sudeti ant makroflekso. Akivaizdus irodymai, daugiabutis kur sprogo siom dienom, laiptines aiksteleje isverstos 3 sarvuotos durys :)

> bet jie gal nepalieka degančios krosnelės išvažiuodami iš namų?

O gaisras kyla tik tuomet kai taves nera namuose? Beje, jei ir kiltu gaisras kai taves nera namuose, tas ju medinukas suplesketu labai sekmingai su ar be duru, jei nebutu signalizacijos. Kieto kuro katilo beje irgi lygiai taip pat nerekomenduojama palikti be prieziuros (gali ir elektra dingti ir koks siurblys uzlinkti). O krosneles tikria buna paliekamos be prieziuros, gal ne taip ilgai, bet ir puse valndos pakaktu kad rastum grazu lauzeli :)

> perskaitys STR'us. Signalizacija ar gesinimo sistema daugiabutyje
> reikalinga tik tam tikrais atvejais.
Bet priesgaisrine signalizacija berods 12 aukstu namuose turi buti (berods tinka ir autonomines). Kiek ju yra ir kiek veikia, net naujuose namuose?

> Čia rangovų ir užsakovų problema.

Kazin. Kiek zinau pridavinejant rekontrukcija tures atitikti rekonstrukcijos leidimo isdavimo esancius str'us. Tai kaip cia gaunasi rekontrukcijos nepriduotos, ar pridavinejant rekonstrukcija (pvz lauko sienu siltinimo atveju) nereikia, kad visas pastatas atitiktu str'us, ar vis delto uzsimerkiama pries reikalavimus?

T:)