Tema: Re: Del priesgaisriniu reikalavimu katilinei
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-21 08:40:37
Bet tai kad tarpines issipustu kaip suprantu reikia jau gan aukstos temperaturos. Darau prielaida, kad priesgaisrine signalizacija sueiktu greiciau nei durys "uzsiblokuotu".
Su tomis durimis tai man mistika vienok :) Pvz jei namas medinis, tai reikia irgi priesgaisriniu duru, o kaip su sienomis? Tipo durys laiko 60 min, o sienos... Na katilineje galima tinkuoti ar parasyti apmuryti, bet tada ir perdengimai mediniai netinka, ir stogas jei tai vieno auksto. Tas pats su garaziais.
Ir kodel i lauka nera priesgasriniu reikalavimu (ar tikria nereikia net jei namo isores apdaila is degiu medziagu?), tipo is lauko gali degti - kaimynams graziau ir viduje namo silta :)
Ne geriau papildomai investuoti i gaisrine signalizacija? Naudos manau daugiau nei is duru. Durys tik sulaiko gaisro plitima, bet durys juk tik vienas is gaisro keliu. I katiline sueina juk vandentiekio, sildymo, kanalizacijos vamzdynai. Dauguma ju plastikiniai. Gaisro atveju jie nudegtu, susuilyditu, pro atsiradusias ertmes sekmingai eis ir dumai ir gali plisti ugnis. Vienintelis gali buti, kad truks oro degimui, bet vel pagal reikalavima katilinei butina ventiliacija, plius katilo kaminas. Gali susidaryti situacija, kai per ventiliacija iseina karstas oras, o pvz pro kamina paduoda sviezio arba pro langa.

Ir dar pamastymui apie duris, jei namas be katilines ir sildomas nuo krosneles / krosnes irengtos namo centre (pvz 4 kambariu nedidelis medinis namukas) Kurios durys turi buti priesgaisrines?

Dar is mano nuomuone is nesusipratimu serijos - dujinio pecio atveju langu dydis. Tipo jis isgelbes :) Vakar kaip tik rode kai bute sprogo keiciant duju baliona, vaizdas apgailetinas. O ten langai buvo per visa siena ir erdves didesnes nei katiline. Ne geriau imtis prevencijos kad taip isvis neivyktu, nei bandyti svelninti pasekmes. Gal dujine signalizacija su automatiniu ivado uzsukimu butu geresnis sprendimas, nei vien tik didelis langas :)