Tema: Re: Del priesgaisriniu reikalavimu katilinei
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-21 08:49:50
del isejimo tai pritariu, turetu buti du atskiri isejimai/iejimai jei namas su rusiu ir katiline joje. Bet tada neturetu buti keliami reikalavimai, kad laiptai tarp rusio ir pirmo auksto turi buti butinia nedegus. Nes jei jau gaisras tai is pirmo auksto iseisi/ieisi, o i rusi rigi pr atskira iejima galesi papulti.
Kiek skaiciau tu standartu, ati man asmeniskai susidare ispudis, kad 95 proc namu butu negalima priduoti priklausomai nuo reikalavimu interpretaciju  :) O gal net ir visu 100 proc. tereikia tik surasti du reikalavimus priestaraujancius vienas kaitam (o taimanau visai realu) ir tada ivykdes viena, neispildysi kito ir basta :) Arba vokelis arba nebaigta statyba 100 metu :)

T:)