Tema: Re: Lietuvoje pradedami gaminti langai „pasyviems“ namams
Autorius: Avia
Data: 2009-02-05 14:22:32
1500mm X 1500mm  ,Veka Alphaline, 90mm plocio,6 kameru,Hutenbrauk plienai
,reme putplascio ideklas,stiklo paketas 4PF-16-4-16-4PF su argonu,apkaustai
Siegenia (varcios sukelimo mechanizmas,papildoma apsauga,Secustik) silumos
laidumas lango U= 0.8-1 ,be montazo ,su PVM  baltas 1050 Lt spalvotas 1p
1250 Lt.

Konkurencinga ar ne?