Tema: Re: Lietuvoje pradedami gaminti langai „pasyviems“ n
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-03 14:13:34
> http://www.balsas.lt/naujiena/236200/lietuvoje-pradedami-gaminti-langai-pasyviems-namams/rubrika:naujienos-verslas-lietuvosverslas

Zinoma idomu. Bet is to kas parasyta matosi, kad tai medinis remas, apkaustytas aliuminiu, ir su 3 stiklu paketu. Todel tai nera pasyvaus namo langas. Pries kazkiek menesiu is Hrono darbininko girdejau, kad jie gamina tokius langus su isimamu papildomu istiklintu isoriniu remu. Kad man tokie langai panasetu i pasyvius turetu buti naudojami silti stiklai ir/ar langines. Situos langus priskirciau prie pasyviu:

visionwall.com/presentation/pre sentationHTML/sld029.html
lango su plevele varza yra 4 kartus didesne, negu iprasto 2-ju stiklu paketo.

visionwall.com/presentation/pre sentationHTML/sld039.html
pateiktos langu kainos. 4 kartus siltesni langai kainuoja 10% brangiau, negu iprasti langai.

nuo cia apie ilgaamziskuma
visionwall.com/presentation/pre sentationHTML/sld053.html

Gaila, kad neatsidaro nuorodos apie pasyvius namus Aliaskoje. Ju langai turi langines. Mano tetos name iki siol isliko langines ir yra nakciai naudojamos per didesnius salcius. Namas per salcius geriau islaiko siluma, negu iprastu oru kai tingi darineti...