Tema: Re: Lietuvoje pradedami gaminti langai „pasyviems“ n
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-03 15:09:26
> Niekas dabar langinių nestato, nebent į kaimiško stiliaus trobą.
> Visi darosi išorines žaliuzes.

Ta ir turejau omenyje, kad Hrono "pasyvus" langai yra be zaliuziu. Nelogiska galvoti, kad zmogus, mokedamas solidzius pinigus uz langus, nenores ir zaliuziu sprendimo.

> Beja, kas tie šilti stiklai? Kur ale atspindinčia plėvele padengti?

Tiksliau issireiskiant - silti paketai. Ju viduje oro kameros formuojamos ne is stiklu, o is pleveliu. Toks keliu kameru stiklo paketas sveria kaip iprastas 2-ju stiklu paketas uz 10% didesne kaina ir daug kartu didesne silumos varza...