Tema: Re: Elektros sunaudojimo matuoklis
Autorius: nu blyn
Data: 2009-02-05 13:04:27
Kad daeitu kam man to reikia. Man nereikia labai tiksliai, noriu tik
patikrinti kiek panasiai elektros sunaudoja arbatinukas, grindu sildymo
kilimelis, kompas, saldytuvas. Jei bus paklaida 5% izgyvensiu. Bet 100lt.
moket nenoriu uz matuokli, krize gi nu.
Pvz dabar neisivaizduoju jei as kompa isjunginesiu naktimis arba palikinesiu
ijungta, kiek prarasiu/sutaupysiu? 5lt/men ar 40lt/men.
30lt investuoti i ta aparata sutikchiau, o jei jau 100, tada pasijungsiu
nuosekliai ampermetra ir pasiskaichiuosiu.
Pakartosiu klausima ar 15$ chia jau pigiausias pasirinkimas, ar imanoma rast
ka nors pigesnio ?