Tema: Re: Elektros sunaudojimo matuoklis
Autorius: Gintis
Data: 2009-02-04 23:01:38
butent kad bande zmones. ir rimti zmones ir komentaruose rase daug kas
bande. pasijunk mechanini skaitikli ir pasibandyk. as nekalbu apie netiesine
charakteristika mechaniniam skaitikliui iki 0.5A. as kalbu kad ir normaliai
apkrovus vistiek ima daugiau 20proc. va radau kazkoki straipsni, bet buvo ju
ir daugiau
http://www.delfi.lt/news/economy/energetics/article.php?id=19518620