Tema: Re: Elektros sunaudojimo matuoklis
Autorius: Vidas
Data: 2009-02-04 23:30:41
ne nu cia dabar, visai jau i lankas varot...
jei kazkoks antikvarinis skaitiklis neprasisukdavo prie mazesniu apkrovu, o
siuolaikinis tvarkingai skaiciuoja tai manau nereiketu apibendrinti visko
kaip "ima 20% daugiau".
Jei nori pasakyti kad ijungus sildytuva 1kw po val mechaninis rodys 1kWh , o
elektroninis 1,2kWh tai nesk sita skaitikli (kartu su patikimiausio gandu
saltinio - delfio komentatoriais) i artimiausia patikros laboratorija....