Tema: Re: veiksmai uzliejus kaimynams
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-03 23:21:07
nepyk, bet kazkur, kazka nusisnekejai arba nutylejai.
ergo standartine fransize 300 Lt. nebent pas tave tokios lubos ir toks ir parketas buvo, kad atstatymo verte tesieke 340 lgt, tada jo, gavai 40.
arba nesugebejai normaliai susitvarkyti doc, bei zalos ivetinimo- o tiesiog sedejai ir tikejaisi kad draudimas ant lekteles atnes ir atsiklaupes ant keliu prasis paimti n kilolitu.