Tema: Re: veiksmai uzliejus kaimynams
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-03 22:19:19
fiksuoji aptartu budu, o toliau... jei nesusitari... teismas....

o siaip- jei tai ne pirmas kartas- drauskis- IMHO pigiau kainuos nei sugadinti nervai- draudimas atlygintu tau, o jau paskui tas pat draudimas ras budu kaip pasaldinti gyvenima tiems vandens "pilstytojams"....
p.s. ne draudimo agentas as:) bet esu visom keturiom uz visapusiska draudima:)