Tema: Re: veiksmai uzliejus kaimynams
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-03 23:03:51
Chuinia tie draudimai.Kad draudimas atsipirktu butas turi 3 kartus sudegt ir
poto paskest.Buvo kazkada man naujai irengta buta apipyle is virsaus kai
automatiniai nuorintojai pas kaimyna nusprogo.Sugadino gipso lubas + 4 m2
parketo iskilnojo.Is ERGO atskaicius visas francizes gavau 40 Lt.Nusipirkau
ledu ir banbonkiu.