Tema: Re: Kokia statybu turi buti eiga?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-16 08:27:48
>O kuo murysi krosni? Pavasari ardziau koklini "peciu", buvo murytas
> naudojant moli. ardesi laaabai lengvai... Dregme nepakenks krosnies
> tvirtumui?

Tarp kokiu desetkos krosnininku pasirinkau brangiausiai imanti. Uz 1,3x1,3m krosni uzsiprase 4,000. I sia kaina ieina molis. Sunui murys dar didesne pirmame aukste ir su 2 sildymo kameromis mansardos abejuose kambariuose. Garantuoja, kad silumos pakaks visam 120m2 namui. Kainuos dar daugiau. Pas ji eile keli menesiai i prieki. Dirba su 1-2 pagalbininkais. Trunka apie savaite. Ten kur dirba ir miega. Faktiskai jo dienos darbo laikas 12-16 valandu. Dirba svariai. Stebejau jo murijima - deda vatos intarpus siluminio pletimosi deformacijoms kompensuoti. Buvau pasirinkes ir kita krosnininka uz 1,500 litu. Suabejojau del to, kad mazai dar krosniu yra sumurijes.
Kokliu nenaudosiu, nes kaina nuo 500-1000 lt/m2. Komplektas gaunasi apie 10,000. Mano krosnies pagrindas bus ismurytas is juodu plytu; balsvu plytu juosta sulig zidinio stiklu; virsus bus apklijuotas 60cm plocio keraminemis plytelemis; dumtraukis...