Tema: Re: Kokia statybu turi buti eiga?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-15 08:23:24
Mus moke, kad is pradziu turi buti sienos nutinkuotos, o tada irenginejamos grindys. Sekancio menesio pradzioje murys krosni. Sekanti menesi ploksciam stogui irengsiu garo izoliacija, o slaitini stoga tik gegnes, plevele ir cerpes. Apsiltinimo nedesiu, kad dziutu gegnes, o ir kaimynui per ziema is stogo patampe vata. Slaitini stoga dengsiu kai bus ismuryta krosnis be apdailos ir stiklu.  Ir taip nama paliksiu ziemai.
Sekanciais metais planuoju vidaus tinka, gringu polistirola ir betona. Ir taip paliksiu dar per viena ziema.