Tema: Re: Kokia statybu turi buti eiga?
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-07-15 08:41:55
1. statai sienas;
2. dengi istoga;
3a. vedzioji vidaus komunikacijas, t.y. vandentiekis, kanalizacija, elektra,
signalizacija, t.t.
3b. tuo paciu metu niekas nedrauzia daryti isores apdaila;
4. tinkuoji vidu palikdamas angokrascius netinkuotus;
5. betonuoji grindis;
6. montuoji isorinius langus ir duris;
7. aptinkuoji 4 etape netinkuotus angokrascius;
8. glaistai, dazai, tapetuoji, klijuoji plyteles;
9. montuoji rozetes ir jungiklius;
10. montuoji grindis;
11. montuoji vidinus laiptus, jeigu ju reikia;
12. montuoji vidaus duris, sviestuvus, virtuves, vonios, katilines, iranga;

Cia mazdaug taip galetu atrodyti darbu eiga, jeigu ko netycia nepamirsau.
Taciau tokia seka nera privaloma, nes, pavzdziui, jeigu aplink statoma nama
nesaugu, tai is pradziu pasistatysi dezute su stogu ir sumontuosi langus ir
isores duris, o tik paskui darysi visus vidaus darbus.

Sekmes;
Egidijus