Tema: Re: 1 auksto su mansarda ar 2 aukstu namas ?
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-07-09 08:36:16
Namo su mansardiniu aukštu tūris išnaudojamas efektyviau nei namo su
normaliais aukštais. 2-ų aukštų name lieka tuščia palėpė, jeigu ją išnaudoji
kažkokiems daiktams ir šlamštui sudėti, tai jau ji tampa vos ne mansardiniu
aukštu, tik skirtu grynai sandėliavimui. To galima išvengti tik jeigu 2-ų
aukštų namą statai plokščiu stogu, bet čia jau, kaip sakoma, kiekvieno
asmeninis supratimas apie pastatų grožį ir įsipiešimą į supantį peizažą.

Tiesą pasakius, neskaičiavau kiek pigiau/brangiau galėtų kainuoti vienokio
ar kitokio namo statyba, bet manau, kad dėžutės kaina būtų labai panaši
visiais atvejais, su sąlyga, kad statoma iš tokių pačių medžiagų su tokiais
pačiais statybininkų įkainiais. Įvertinant, kad vidaus paviršių plotas
analogiškuose 1-aukšto, 2-aukštų ar 1-o su mansarda namuose bus panašus,
todėl naudojant analogiškas medžiagas bus ir išleidžiama suma panaši. Bet,
kaip sakiau, tai tik mano vertinimas be realių skaičių.

Manau, kad nėra vienintelio teisingo varianto, kiekvienas turi savų poreikių
ir galimybių. Svarbiausia yra nepersistengti išlaidaujant ir taupant, nes ir
vienu ir kitu atveju pasitenkinimo jausmo, gyvenant pastatytame name, nebus.

Egidijus